Anket: Olympus Projesi ile gelen yenilikleri beğendiniz mi?
Bu anket kapalı.
Evet, beğendim.
100.00%
1 100.00%
Bazılarını beğendim, bazılarını beğenmedim.
0%
0 0%
Hayır, beğenmedim.
0%
0 0%
Toplam 1 oylar 100%
* Bu ankete oy verdiniz. [Sonuçları Göster]

Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Smite Olympus Projesi Nedir?
#1
Bell 
Smite Online Project Olympus


 Nedir bu Smite Online'nin sürekli bahsettiği "Project Olympus" yani Olympus Projesi?

 Olympus Projesi Smite Online'nın büyük bir yenilenme, değişim ve yükseltme projesidir. Oyunlar uzun yıllar sonra büyük değişimlere girerler. İşte bu projeyle smite bu dönemde planladığı yükseltme ve değişimleri uygulamaya koyuldu.

Buyrun ayrıntılarına bakalım.




"Oynanış, kullanıcı arayüzü ve genel anlamda birçok değişiklik yaparak bunları Olympus Projesi adı altında birleştirdik. Olympus, SMITE severlerin uzun zamandır istediği değişiklerle dolu bir projedir ve biz de SMITE bambaşka bir seviyeye yükselterek bu talepleri yerine getirmenin mutluluğu içindeyiz."

- Chris Larson, SMITE Baş Yapımcısı





PROGRAM

PATCH 4.13 - Motor ve Sistem Yükseltmeleri

Motor ve Sistemler:


  • DirectX 11 ekran kartları desteği
  • 64-bit istemci desteği
  • PC için yüksek çözünürlüklü kaplama DLC’si — tanrıların ve haritaların performansını ve görsel kalitesini artırıyor.
  • Ekran Yüzdesi Grafik Desteği oyuncuların video performansını daha iyi kontrol etmesini sağlıyor.
  • Normal Modlarda Çoklu Sıra
  • Hem yeni hem deneyimli oyuncular için 30’dan fazla eğitim videosu barındıran yepyeni Bilgelik Video alanı.
  • Prestij Seviyeleri - Oyuncuların 30. Seviyeden 160. Seviyeye kadar çıkmasını sağlıyor!
  • Muzaffer Sandıklar — Her galibiyette oyuncuların sistematik olarak sandık toplamasını sağlayan yeni bir sistem! Oyuncular sandık edinimini hızlandırmak için cevherlere başvuracaklar.
  • Kuşatma Haritası optimizasyonları ve iyileştirmeleri! Oyun kuralları yeniden değerlendirildi ve harita ortamı optimize edildi.
  • Konsol Bildirim Günlüğü — Bu da uzun süredir beklenen, konsol oyuncularının oyun oturumu sırasında meydana gelen olayları görmesini sağlayan özellikti.


4.14 YAMASI - Rütbeli Yenileme
  • Fantezi Puanı Hediyeleri - Oyuncuların artık kazandıkları FP’nin bir kısmını hak ettiğini düşündüğü başka bir oyuncuya aktarabilecek.
  • Tanrı Seçimi Öncesi \ Tebliğ Seçimi - Oyuncuların oynamak istediği tanrıyı seçip lider olmasını istediklerini belirttiği hem PC’de hem de konsolda yeni bir karşılaşma lobisi.
  • Konsol Rütbeli Liderlik Tabloları okunabilirliği artırmak için iyileştirildi.
  • Tanrı Liderlik Tablolarına oyuncuların sıralamayı anlayabilmesi için skor eklendi
  • Rütbeli Yerleştirmeler ile oyuncuların sınıflandırılacağı ve oyuncuları eşleştirme amaçlı olarak gösterecek yeni \”hedef\” bölümü eklendi.
  • Güçlendirme Zamanlayıcısı Güncellemesi — mini haritada güçlendirmelerin kalan süresi gösterilecek.
  • Minyon sayısı kulelerde gösterilecek.


4.15 YAMASI - Konsol Güncellemeleri

Konsol İyileştirmeleri:


  • HUD üzerinde istatistiklere hızlı bakış
  • Ulti yeteneği için LB+RB tuş kombinasyonu
  • Bireysel Tanrı Geçmişi
  • Partiye Davet Etme ya da Arkadaş Ekleme için Karşılaşma Sonu Lobisi seçeneği
  • Nişan hızlandırma ve ölü bölgeleri yapılandırma
PC:


  • Günlük Ödül Penceresinin Oto Gösterimi


DAHA FAZLASI ÇOK YAKINDA!
Bul
Alıntı
#2
Directx 11'i oyun seçeneklerinden seçebilmekteyiz ancak şimdilik 64-bit kullanabilmek için launcher'dan ayarlama yapmak gerekli. Bunun için launcher'ı açıyoruz.

[Resim: e3e7a7762a4c713bb4791982c00d2a95.png]

Sol alttaki dişli şeklindeki butona basıyoruz.

[Resim: 701178eb41f0077049978b7af95ccc5c.png]
İlk kutucuğa tırnaklar olmadan "-Use64- yazıyoruz ve apply'a tıklıyoruz.
[Resim: 527f45c497e714e60fe5bccc0313b230.png]
[Resim: xOLKmM.png]
Bul
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi