Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 4 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SMITE'ta Yenilikler: Yozlaşmış Arena | 4.15 Yama Notları
#1
YENI İFADE

[Resim: dance-emote.jpg]
AMETERASU DANS İFADESI



YENI MACERA: YOZLAŞMIŞ ARENA


[Resim: NewGodRcBanner-CorruptedArena-1200x366.jpg]
Mayalı İlahlar, Arena’yı yozlaştırdı… ve Arena artık hiç olmadığı kadar tehlikeli. Ejderhanın Öfkesi Kukulhan’ın gazabından ve çöken Arena zemininden kaçabilecek misin? SMITE’ın yepyeni Macerası Yozlaşmış Arena’da bunları öğren. Buradan Yozlaşmış Arena Macerası hakkında daha fazlasını öğren.
    Macera Paketi
  • Sınırlı Kukulhan Ejderhanın Öfkesi
  • Yozlaşmış Gözcü Görünümü
  • Yozlaşmış Müzik Teması
  • Yozlaşmış Avatar
  • Altın Anahtar
  • Ayrıca +2500 Arena Puanı ve 2 kat Arena Puanının kilidini açar.
    Altın Kasa
  • Sınırlı Skadi Ejderha Soyu
OLYMPUS PROJESI

Olympus Projesi Konsol oyuncularının üzerine özel bir ilgi göstererek devam ediyor. Uzun süredir Konsol için daha iyi kontrol cihazı seçenekleri, oyuncular için iyileştirilmiş bilgiler ve geliştirilmiş sosyal işlevsellik konularında talepler geliyordu. 4.15 yaması ile bu talepler karşılanacak.
    Konsol Özellikleri
  • 4.15 Konsol Yaması ile gelecektir
  • Yeni Kontrol Cihazı Seçenekleri
SMITE gibi aksiyona dayalı oyunlarda kontrol şablonunu iyi şekilde ayarlayabilmek oldukça önemlidir. Oyuncular artık kontrol cihazı ayarları menüsünden nişan hızlandırmasını ve ölü noktaları yapılandırabilecekler. Ayrıca oyuncular, oyun tarzlarına göre LB+RB Ulti ateşlemesini tutabilme ya da kaldırma seçeneğine sahip olabilecekler.
  • Oyuncular artık Ulti ateşlemesi için LB+RB kombinasyonunu kullanıp kullanmayacaklarını ayarlar menüsünden seçebilecekler.
  • Nişan Hızlandırma ve Kontrol Cihazı ölü bölgeleri artık ayarlar menüsünden yapılandırılabilecek.
    Oyuncu İstatistikleri
  • Oyuncular artık ana HUD üzerinden istatistiklerini (Güç, Saldırı Hızı, Hareket Hızı) görebilecekler.
Hiç Tanrının ne kadar hareket hızı olduğunu merak ettin mi? Artık etmeyeceksin! Konsol oyuncuları istatistiklerine ana HUD üzerinden hızlı bir bakış atabilecekler. HUD üzerinde Hareket Hızı, Saldırı Hızı, Güç ve Temel Saldırı hasarı görülebilecek.
    Sosyal İyileştirmeler
  • Karşılaşma Sonu lobisine oyuncuları bir gruba ya da arkadaş listesine davet etme seçeneği eklendi.
    Tanrı Liderlik Tahtasına Puan Değeri
  • Oyuncular artık yerleştirmelere karar veren Puan Değerini Tanrı Liderlik Tahtasında görebilecek. Bir Tanrı ile kazanılan her galibiyet, karşılaşmanın zorluğuna ve karşılaşmanın oynandığı yetenek seviyesine bağlı olarak belli miktarda puan verecek. Mağlubiyetlerde de puanlar azalacak. Bu sayede oyuncuların Tanrı Liderlik Tahtasında nasıl sıralandıkları daha iyi yansıtılacak.
    PC Arayüzü Hafıza İyileştirmeleri
  • PC Arayüzünün ihtiyaçtan daha fazla hafıza kullanmasına sebep olan bir dizi sorun düzeltildi. Bu, özellikle güçsüz makinelerde performans artışı sağlayacak.
DIĞER

    Muzaffer Sandıklar
  • Her sandıkta nelerin yer aldığının daha iyi anlaşılabilmesi için açıklamalar güncellendi.
    Tüketilebilir Eşyalar
  • Dolu bir tüketilebilir eşya envanteri olan oyuncuların ölüyken tüketilebilir eşya satın alabilmesi ve ardından eşyanın kaybolup oyuncunun altın kaybetmesine sebep olan hata düzeltildi.
    Rütbeli Toplanma Süresi
  • Toplanma Süresi 90 iken doğru bir şekilde 60’a düşürüldü.
OYNANIŞ


Oyuncular çoğu zaman oyun bitmeden önce oluşturmalarını tamamlamakta zorluklar yaşıyordu. Tahuti Asası’nın 5 bilet ile devreye girmesi pek de iyi hissettirmiyordu. Genel altın kuyruklaması artırılarak oyuncuların oluşturmalarını doğruca bitirmeleri ve o güç seviyesinde biraz daha oyunda zaman geçirmeleri sağlanacak.
    Arena
  • Altın Kuyruklaması 8‘den 10‘a çıkarıldı
    Fetih
  • Ortanca Harpy
    • TP ödülü 58‘den 55‘e düşürüldü

EŞYALAR – HATA DÜZELTMELERI


[Resim: vampiric-shroud.jpg]
VAMPIR ÖRTÜSÜ
  • Vampir Örtüsü’nün belli yetenekler üzerinde birden fazla kez tepki göstermesi düzeltildi.
[Resim: evolved-shamans-ring.jpg]
EVRILMIŞ ŞAMAN YÜZÜĞÜ
  • Ao Kuang’ın Vahşi Fırtına yeteneğinin erkenden bonus hasar alma hatası düzeltildi.
TANRILAR – HATA DÜZELTMELERI


[Resim: arachne.jpg]
ARAKNE

[Resim: night-crawler.jpg]
GECE SÜRÜNGENI
Ortaya çıkmamış canavarlar üzerine konunca hasar vermeme hatası düzeltildi.



[Resim: artio.jpg]
ARTIO

[Resim: general.jpg]
GENEL
Artio’nun Temel Saldırı ya da Yetenek kullanamamasına sebep olan hata düzeltildi.



[Resim: cu-chulainn.jpg]
CU CHULAINN

[Resim: vent-anger.jpg]
ÖFKE ÇIKARMA (ÇILGINA DÖNME HALI)
Bu yeteneğin kısa sürme ve uzun sürme hatası düzeltildi.
Bu yeteneğin Fiziksel Güçten faydalanamama hatası düzeltildi.



[Resim: raijin.jpg]
RAIJIN

[Resim: charged-tempo.jpg]
YÜKLÜ TEMPO
Son yetenek kullanımının Bekleme Süresi Azaltımı almama hatası düzeltildi.



EŞYALAR – AYARLAMALAR


[Resim: ichaival.jpg]
ICHAIVAL

Avcı oluşturmaları tamamen sinerjiden oluşuyor. Avcıların oyunun son safhalarında birer güç makineleri haline gelebilmeleri için her eşyanın Güç, Tesir ve Saldırı hızı oluşturması gerekiyor. Ichaival sadece bu sinerji istatistiklerini sağlamıyor aynı zamanda erken safha oyun pasifi olarak bunlar oldukça düşük bir bedele sunuyor. Bu da tüm Avcı oluşturmalarında ana madde haline gelmesine sebep oluyor. Genel potansiyelini biraz düşürüyoruz. Hala güçlü bir eşya olarak kalmaya devam edecek ama artık tüm Avcı oluşturmaları için ana bir istatistik kaynağı olmayacak. Bu değişiklik ile genel Avcı gücünde büyük bir değişme yaşanacak. Bu değişikliği uygulamak için bazı diğer avcı eşyalarında da ufak güçlendirmeler yapıyoruz.
  • Saldırı Hızı %30‘dan %25‘e düşürüldü
  • Pasif Fiziksel Güç Güçlendirmesi ve Güçsüzleştirmesi, Yığın Başına 10 Fiziksel Güçten, Yığına Başına 7 Fiziksel Güce düşürüldü
[Resim: silverbranch-bow.jpg]
GÜMÜŞ DALLI YAY

Gümüş Dallı Yay da Ichaival’a benzer değişiklikler görecek. Ana farklılık ise düşmanlara uyguladığı tam 15 Sihirli Güç güçsüzleştirmesini koruması olacak. Bu eşyaları potansiyellerini görmek için vurgulamak ve bu eşyayı da ADC rolünde oynayan Sihirli tanrılara güçlü bir şekilde karşı gelebilecek bir eşya olarak tutmak istedik.
  • Saldırı Hızı %30‘dan %25‘e düşürüldü
  • Pasif Fiziksel Güç Güçlendirmesi Yığın Başına 10 Fiziksel Güçten, Yığına Başına 7 Fiziksel Güce düşürüldü
[Resim: cursed-gauntlet.jpg]
LANETLI ZIRH ELDIVEN
  • Bedeli 1450‘den 1400‘e düşürüldü
[Resim: devourers-gauntlet.jpg]
YUTUCUNUN ZIRH ELDIVENI

Yutucunun Zırh Eldiveni uygun bir Avcı seçimi olmada zorluklar yaşadı. Hem yavaş olması hem de 3. Sezonda Can Çalmasında yapılan ana değişiklikler ile Üstünlük’te ve Ichaival’de alternatiflere yöneldiler. Sadece Lanetli Zırh Eldiven ile başlamak kolay olmayacak aynı zamanda Yutucunun Zırh Eldiveni hem temel halinde hemde yığın için daha az zaman alarak tam yığınlanmış halinde biraz güç güçlendirmesi alacak. Bu güç hem Saldırı Hızı hem de Kritik Vuruş oluşturmalarında sinerji yaratacak ve oyunun erken safhalarındaki Üstünlük ya da Ichaival’e karşı daha açık ödüller ve tehlikeler sağlayacak.
  • Bedeli 2050‘den 2000‘e düşürüldü
  • Fiziksel Güç 25‘ten 30‘a yükseltildi
  • Yığın başına Fiziksel Güç 0.4‘ten 0.5‘e yükseltildi
  • Maks. Yığın 75‘ten 70‘e düşürüldü
    • Tamamlanmış Yutucunun Zırh Eldiveni Yığınları
      • Yığınlardan Fiziksel Güç 30‘dan 35‘e yükseltildi
      • Yığınlardan Fiziksel Can Çalma %15‘ten %14‘e düşürüldü
[Resim: asi.jpg]
ASI

Asi, Avcılar için daha çekici hale gelsin diye can çalmada ufak bir artış ve bedelinde azalış görüyor. Artık Ichaival ve Gladyatör Kalkanı gibi gerçek 2. Kademe köprüsü eşyaların fiyat kategorisine uyuyor.
  • Bedeli 1750‘den 1700‘e düşürüldü
  • Fiziksel Yaşam Çalma %15‘ten %20‘ye yükseltildi
[Resim: bloodforge.jpg]
KAN GETIREN

Lüks bir son safha Fiziksel Can Çalma ve Güç eşyası olan Kan Getiren’in durumsal kullanımı sınırlıydı. Bedelinde ve genel gücünde daha iyi bir denge için küçük bir bedel ayarlaması görecek.
  • Bedeli 2850‘den 2800‘e düşürüldü
[Resim: the-executioner.jpg]
CELLAT

Cellat, yüksek korumalı hedefleri parçalayan bir Avcı aracı olarak hizmet ederken aynı zamanda iyi miktarda Saldırı Hızı sağlıyor. Bu eşya Ichaival ile iyi bir sinerji oluştururken Ichaival’deki düşüş sayesinde Cellat Avcı oluşturmalarındaki yerini sağlamlaştırmak için biraz güç artışı kazanıyor.
  • Fiziksel Güç 30‘dan 35‘e yükseltildi
[Resim: deathbringer.jpg]
ÖLÜMGETIREN

Kritik Vuruş 4. Sezonun başından beri Avcılara oldukça uzak kaldı. Özellikle Shuriken ağacında görülen Saldırı Hızı artışı ile standart olması bekleniyordu ancak o zamandan beri Kritik Vuruş’tan büyük bir kaçınma gözlemliyoruz. Yutucunun Eldivenleri, Kritik Vuruşa daha uygun bir yardımcı olsa da bu tür oluşturmaların başarıya ulaştığını görmek için Ölümgetiren’in gücünü ileri taşıyoruz.
  • Bedeli 3200‘den 3000‘e düşürüldü
[Resim: poisoned-star.jpg]
ZEHIRLI YILDIZ

Bazı oluşturmaların ekstra esnekliği olduğu için özellikle başarılı oluyorlar. Kritik vurul oluşturmaları bu avantaja nadiren sahip oluyordu. Zehirli Yıldız, bir Kritik Vuruş oluşturmasında yardımcı birim rolünü üstleniyor ancak şimdiki durumu, özellikle de bir Avcının Ana rolü Hasar ise pek içi açıcı değil. Kritik Vuruş Şansını artırıyoruz. Bu sayede Kritik Vuruş oluşturmaları ile bir bütün olarak daha iyi sinerji oluştururken daha uygun bir yardımcı birim seçeneği olmasına imkan tanıyoruz.
  • Kritik Vuruş Şansı %15‘ten %20‘ye çıkarıldı
[Resim: titans-bane.jpg]
TITAN’IN FELAKETI

Titan’ın Felaketi ve Obsidiyen Parçacık bedellerinde bir düşüş görüyor. Her iki eşya da Muhafızlara ve Savaşçılara zarar verme potansiyellerinden dolayı güçsüzleştirmeler aldılar ancak durum beklendiği gibi olmadı. Büyücülerin, Suikastçıların ve Avcıların ağır savunmalar ile başa çıkabilmek için araçlara sahip olduğundan emin olmak istiyoruz. Bu düşüş ile Titan’ın Felaketi ve Obsidiyen Parçacık ağır savunmalar ile karşılaşıldığında daha da çekici hale gelecek.
  • Bedeli 2300 ‘den 2150‘ye düşürüldü
[Resim: obsidian-shard.jpg]
OBSIDIYEN PARÇACIK
  • Bedeli 2300 ‘den 2150‘ye düşürüldü
[Resim: stone-of-gaia.jpg]
GAIA TAŞI

Gaia Taşı’nın pasifi orijinal olarak belirli bir tipteki Kalabalık Kontrolüne karşı koymak için yaratıldı ve bu amaç doğrultusunda işini layıkıyla yaptı. Ancak bunun sonucu olarak bazı tanrılarda sınırlı uyum görülmeye başlandı. Ares, Fenrir, Tyr ve Xing Tian ana kombolarına ya da Ultilerine bu eşya ile karşı konulduğundan ağır biçimde etkilenmişlerdi ve oyuncular böyle güçlü bir karşı koyma ile karşılaştıklarında bu seçimlerin adaletini sorgular oldular. Artık tamamen etkinin negatif yönünü görmek yerine bu etkiler ile vurulduklarında bonus iyileştirme alabilmeleri için pasifi değiştirdik. Bu, eşyanın genel yenileme teması ile uyuşarak daha fazla tanrıya uyum sağlayacaktır.
    Yeni Pasif
  • Yere Serme, Devirme, Çekme veya Tutma ile vurulduğunda sonraki 10 saniyede Maksimum Canının %10’unu kazanacaksın. Her 90 saniyede bir gerçekleşebilir.
  • Ayrıca 5 saniyede bir Maksimum Canının %2’sini yenileme yeteneğini de korumaya devam edecek.
[Resim: shifters-shield.jpg]
DEĞIŞTIRICININ KALKANI

Değiştiricinin Kalkanı hem büyük miktarda Güç hem de büyük miktarda Sihirli ve Fiziksel Koruma sağlayan çok esnek bir eşyadır. Bu sadece güçsüz yanı olmayan bir eşya değil aynı zamanda savunması güçlü savaşçıları daha fazla saldırgan olmaya iterken dövüşe geri dönmeye çalışan düşmanların teşebbüslerini umursamayan bir eşyadır. Fiziksel Güç ve Fiziksel Koruma ağacında yer alan bir eşya olarak Büyücülere karşı da birden eşit biçimde iyi hale gelmesi biraz garip duruyordu. Bu eşyaya biraz karşı koyulabilmesi için Temel eşyanın sağladığı Sihirli Korumayı kaldırıyoruz. Savaşçılar hala saldırı ve savunma gücü almaya devam edecekler ancak Büyücülerin artık bu eşyaya karşı oynayabilme fırsatı olacak.
  • +15 Sihirli Koruma kaldırıldı.
  • Hem Sihirli hem de Fiziksel Korumaya +35 verdiğini belirtmek için eşya açıklaması güncellendi.
[Resim: gladiators-shield.jpg]
GLADYATÖR KALKANI

Gladyatör Kalkanı, Savaşçılar için Ichaival’e benzer bir rolü yerine getiriyor. Ucuz Korumalar, Güç, Bekleme Azaltma ve güçlü bir pasif, oyunun hem Erken hem de Son safhalarında Savaşçının genel etkililiğine gerçek bir takviye sağlıyordu. Bunu oluşturan Savaşçıların Erken safhadaki baskılarını biraz daha hassaslaştırmak ve Son safhadaki toplam savunma gücünü düşürmek için bu eşyanın sağladığı Fiziksel Korumaları azaltıyoruz.
  • Fiziksel Korumalar 45‘ten  35‘e düşürüldü
[Resim: heartseeker.jpg]
KALP ARAYAN

Kalp Arayan, Suikastçı ve saldırgan Savaşçı oluşturmaları benzerlerinde yer bulabilmek için çok uğraştı. Patlamalı karakterlerde iyi sinerji göstermesi gerekirken sağladığı ham Güç ve bedeli Katana ya da Gürz ağacındaki diğer eşyalara göre bunu daha az çekici hale getiriyordu. Diğer Fiziksel Güç eşyaları dile daha da eşit hale gelebilmesi için bedelini azaltırken Gücünü de yükseltiyoruz.
  • Bedeli 2400 ‘den 2300‘e düşürüldü
  • Fiziksel Güç 25‘ten 30‘a yükseltildi
TANRILAR – DENGELEMELER


[Resim: artio.jpg]
ARTIO

Artio oyuna geldiğinden beri düşmanlarının üstüne varamadı. Devamlı olarak baskı uygulama ve kontrol uygularken aynı anda kendini canlı tutabilmesi oyuncuların ona karşı dövüşme yeteneğini sınırlıyordu. Birincil hasar yeteneğindeki bekleme süresini artırırken Sarmaşık Ağı’nın bekleme süresinin hesaplanmasında bir ayarlama yapıyoruz. Ayrıca Vahşi Gürleme de oyunun son safhalarında Artio’nun biraz daha savunmasız kalabilmesi için daha az koruma sağlayacak. Bu değişiklikler Artio’ya karşı daha fazla dövüşme fırsatı sunarken takım dövüşleri esnasında devamlı baskı yapmasını azaltacak.

[Resim: energy-surge.jpg]
ENERJI DALGASI (HIRPALAMA SALDIRISI)
Hem Enerji Dalgası hem de Hırpalama Saldırısı için Bekleme Süresi 10 saniyeden 12 saniyeye çıkarıldı.


[Resim: entangling-vines.jpg]
SARMAŞIK AĞI (VAHŞI GÜRLEME)
Sarmaşık Ağı artık hemen Beklemeye girmek yerine sadece Süre bittiğinde Beklemeye girecek.
Vahşi Gürleme Koruma Güçlendirmesi 10/20/30/40/50‘den 10/15/20/15/30‘a düşürüldü


[Resim: camazotz.jpg]
CAMAZOTZ

Camazotz linç potansiyeli sayesinde güçlü bir erken safha yaşıyorken aynı zamanda dayanıklılık, kovalama ve dürtme becerisi sayesinde güçlü bir son safha karakteri halindeydi. Kolayca büyük çapta hasar verme yeteneği sebebi ile özellikle oyunun erken safhalarında başa çıkılması oldukça zor oluyordu. Erken safhalardaki linç edişlerini daha da yönetilebilir hale getirmek için bunları azaltıyoruz.

[Resim: bat-out-of-hell.jpg]
ŞIMŞEK HIZI
Saldırı başına Hasar 140/180/220/260/300’den 120/165/210/255/300’e düşürüldü


[Resim: freya.jpg]
FREYA

4.14 yamasında Freya sadece temel kit güçlendirmelerinde değil envanterine de büyük bir iyileşme gördü. Bu onu oyundaki en düşük istatistikli Tanrıçadan oyundaki en yüksek istatistikli Tanrıçaya çevirdi. Bir hiper taşıyıcı büyücü olarak dengesi fazlasıyla ayarlandı. Bu yamada artışı Taban Saldırı Hızına (özellikle Şeytani Tutuş ve Aceleci Yüzük ağır kullanım gördüğünden) çeviriyoruz ve Darbe gücünü azaltıyoruz. Hala sadece rütbe başına 10 seviye yardımına değil, oyunun erken safhalarında da biraz yardıma ihtiyacı olduğunu düşünüyoruz.

[Resim: general.jpg]
GENEL
Taban Saldırı Hızı 1.0‘dan 0.95‘e düşürüldü


[Resim: pulse.jpg]
DARBE
Darbe Bonus Hasarı 30/40/50/60/70‘ten 25/35/45/55/65‘e düşürüldü


[Resim: rama.jpg]
RAMA

Bu yamada direkt olarak ayarladığımız tek Avcı Rama. Orman kamplarına baskı yapma yeteneğinin Yutucunun Zırh Eldiveni ile kombine edilmesini öncelikli olarak düşürmek istiyorduk. Tüm Avcılarda olduğu gibi bu yamadaki değişiklikleri yakında izlemeye devam edeceğiz ve hem Avcılara hem de Eşyalara, yeni oluşturmalara ve gelişen stratejilere ayarlamalar yapacağız.

[Resim: astral-strike.jpg]
ASTRAL SALDIRI
Bonus Hasar 15/25/35/45/55‘ten 10/20/30/40/50‘ye düşürüldü
Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  SMITE Maceraları Yozlaşmış Arena Yönetici 0 292 08-21-2017, 10:59 AM
Son Mesaj: Yönetici
  SMITE'ta Yenilikler: Büyükayı | 4.14 Yama Notları Yönetici 1 489 08-03-2017, 12:52 PM
Son Mesaj: Yönetici
  SMITE'ta Sezon Ortası Yenilikleri | 4.13 Yama Notları Yönetici 1 524 07-21-2017, 12:48 PM
Son Mesaj: Yönetici
  SMITE'ta Yenilikler: İlahi Nur | 4.12 Yama Notları Yönetici 1 788 07-05-2017, 09:18 AM
Son Mesaj: PoeTTesla

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi