Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 4 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SMITE'ta Sezon Ortası Yenilikleri | 4.13 Yama Notları
#1
Yeni Tanrı Görünümleri
[Resim: 9o78riukjytdgfnb456ydtrcgfh640x250.jpg]
Kaijunbo Kuzenbo [/url]
Duvar Kağıtları: 
1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920
 
[Resim: 89ltukimyjhgn56edurtcjgfh640x250.jpg]
Kurnaz Kadın Da Ji 
Duvar Kağıtları: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920
 
[Resim: 87iuyjhgfn453wstrujdfgnx640x250.jpg]
Ordo Aurora Freya 
Duvar Kağıtları: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920
 
[Resim: 9o578rukiyfhjg3640x250.jpg]
Koca Kafa Cupid
Duvar Kağıtları: [url=https://web2.hirez.com/smite//wp-content/uploads/2017/07/ilouktmyfhg457srtydfgc1920x1080.jpg]1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920
 
[Resim: 253wetrsdgfvi876juythbgf640x250.jpg]
Muhafız Cernunnos
Duvar Kağıtları: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920
 
[Resim: 978ujythgnb640x250-1.jpg]
 
Cu Chulainn Ustalık Görünümleri

Yeni İfadeler
[Resim: AgniDanceEmote.jpg]
Da Ji Dansı

 
Yeni Avatarlar
[Resim: Avatar_RedditSalt-1.png]
Tuz Avatarı





SMITE Yazı
[Resim: SoSkeyartPatchNotesCrop-1.jpg]“Şimdi Tanrıların Savaş Alanına doğru başka bir yaz yolculuğu zamanı! Gelecek birkaç yamada SMITE Yazı içeriklerini sunacağız. Bir Görünüm aldığın her seferde oyun içi mağazamızdan favori hediyelik eşyanı seçebileceksin. Daha sonra da bonus eşyana sonsuza kadar sahip olabilmek için iki belirli Görevi tamamlaman gerekecek! Alabileceğin yedi hatıranın yanı sıra tüm sekiz Görünümü satın alırsan son derece özel bir ödüle de sahip olacaksın: Sadece SMITE Yazı 2017’de var olan bir Sınırlı Görünüm!”
 
Yeni Eşyalar:
  • Smite Yazı Akvaryum Kaidesi

  • Kaijunbo Kuzenbo

  • Kurnaz Kadın Da Ji
Buraya tıklayarak SMITE Yazı hakkında daha fazlasını öğren!



Olympus Projesi
“Sezon Ortası güncellememize Olympus Projesi ile başlıyoruz. Olympus Projesi, var olan kilit özellikleri iyileştirirken oyuncularımızın uzun süredir beklediği güncellemeleri getiren koordine çabamızdır. Olympus Projesi 4.13, 4.14 ve 4.15 yamalarında Motor İyileştirmeleri, Konsol Yaşam Kalitesi Güncellemeleri, Prestij, Bilgelik Sekmesi güncellemeleri ve daha fazlasını getiren büyük bir adım olacak. Olympus Projesi 4. Sezonun geri kalanında belli değişimler ile devam edecek ve gelecek yıl 5. Sezonun başlangıcı ile sona ulaşacak. Olympus Projesi hakkında daha fazlasını öğrenmek için buraya tıkla!”
 
[Resim: Forum-Header-ProjectOlympus-640x150-1.jpg]
Grafik Motoru Güncellemeleri
  • DirectX 11 Beta
    • DirectX 11, SMITE’a geliyor. DirectX 11 kullanımı, DirectX 11 destekli ekran kartlarında ya da dahili ekran kartlarında CPU ve GPU performansını artıracak. Ek olarak bu, PC ve Konsollar arasındaki işleme kod temelimizi birleştirerek gelecekte tüm istemcilerimizin yararlanacağı performans iyileştirmelerine imkan tanıyacak.
    • DirectX 11 Beta’ya katılmak için Ayarlar -> Video Seçenekleri menüsüne giderek “D3D11 (BETA) Kullan” ayarını işaretle ve oyunu yeniden başlat.
      • Performans genel olarak artarken hafıza kullanımı da daha yüksek olacaktır. Son halini sunmadan önce hafıza optimizasyonları yapmaya devam edeceğiz.
      • Herhangi bir grafik sorunu ya da istemci dengesizliği ile karşılaşırsan lütfen sorunu bize bildir. Eski haline dönmek için sadece “D3D11 (BETA) Kullan” seçeneğinin işaretini kaldır”.
  • [size=undefined]Yüksek Çözünürlüklü Kaplama Paketi[/size]
    • Oyuncular daha önce olmadığı kadar detay sunan ve özellikle 4K ekran kullananların işine yarayacak olan Yüksek Çözünürlüklü Kaplama Paketi DLC’sini indirilebilecek.
    • Yüksek Çözünürlüklü Kaplama Paketi’ni kullanmak için başlatıcıyı çalıştır ve “DLC Yönetimi” menüsüne git. Yüksek Çözünürlüklü Kaplama Paketi’ni işaretle ve “Uygula” tuşuna basarak indirmeye başla. İndirdiğin Yüksek Çözünürlüklü Kaplama Paketi’ni etkinleştirmek için oyuna girdiğinde kaplama detayının “Maksimum” olarak ayarlandığından emin ol.
    •  Kaplama Paketi ile Görüntü Kaplama Paketi Olmadan Görüntü
  • Çözünürlük Ölçekleme
    • Oyuncular artık Çözünürlük Ölçekleme ayarına sahip olacak.
    • %100 altındaki değerler oyun için çözünürlük düşerek performans artışı sağlayacak. Bu sırada kullanıcı arayüzü okunurluk için yüksek çözünürlükte kalmaya devam edecek.
    • %100 üzeri değerlerde ise kendi görüntü çözünürlüğünden daha yüksek bir oyun içi çözünürlük elde etmek için ekstradan GPU gücü kullanabilirsin. Bu, hareket halinde daha iyi görünen ve daha iyi detaylar sağlayan iyileştirilmiş kenar yumuşatma (süper örnekleme) sunar.
    • Süper Örnekleme ile Görüntü Süper Örnekleme Olmadan Görüntü
  • [size=undefined]Parallax Occlusion Mapping[/size]
    • Yüksek gölge kalitesi ayarına sahip olan PC Oyuncuları ve Konsol Oyuncuları artık Parallax Occlusion Mapping teknolojisine sahip olacak. Bu, belli kaplamaların daha derin görünmesini sağlayarak zeminde ya da duvarda bulunan çatlaklar gibi derinlik isteyen şeylerin detaylarını iyileştirecek.
    • 4.13 yamasında bu sadece Fetih ve Mızrak Dövüşü haritalarındaki belli kaplamalarda mevcut olacak. Gelecek günlerde bu özelliği daha fazla haritaya ve yüzeye uygulayacağız.
    • Parallax Etkinleştirilmiş Görüntü Parallax Olmayan Görüntü
  • [size=undefined]64-Bit İstemci[/size]
    • Yeni 64-bit istemcimizin testlerine başlıyoruz. Gelecekte daha çok oyuncumuza bu özelliği açarak 64-bit istemcimize özel iyileştirmeler sunacağız.
    • 64-Bit istemciyi kullanabilmek için oyuncuların Başlatıcı’da “Opsiyonel Oyun Komut Satırı Parametreleri” seçeneğini değiştirmeleri gerekecek. Bunu yapmak için Çark Simgesine basarak “Opsiyonel Oyun Komut Satırı”nda “-Use64” yazarak “Uygula” butonuna bas.

Prestij Seviyeleri
  • Oyuncular artık 30’un üzerindeki seviyelere çıkarak 160. seviyeye kadar ulaşabilecek. 30. seviye sonrası birikmiş Deneyimi olan oyunculara giriş yapınca derhal yeni seviyeleri verilecek.
    • 1’den 30’a kadar olan seviyelerde de daha iyi bir seviye deneyimi için deneyim ayarlaması yapılacak.
  • Oyuncular, Ana Ekranlarında ve Yükleme Ekranlarında, Avatar Sınırı üzerinde mevcut Prestij Seviyelerini gösterebilecekler.

  • Prestij Kilometre Taşlarına ulaşmak için 7 yeni Başarı olacak.
    • Takipçi Prestiji – 31. Seviyeye Ulaş.
    • Yardımcı Prestiji – 51. Seviyeye Ulaş.
    • Aksakal Prestiji – 71. Seviyeye Ulaş.
    • Ruhani Prestij – 91. Seviyeye Ulaş.
    • İlahi Prestij – 111. Seviyeye Ulaş.
    • Ebediyet Prestiji – 131. Seviyeye Ulaş.
    • Tanrı Prestiji – 151. Seviyeye Ulaş.
    • Zirve Prestij – 160. Seviyeye Ulaş.

Bilgelik Sekmesi Güncellemeleri
    • Tüm oyun eğitim videoları güncellendi. Bu güncellemeler arasında daha iyi bilgi vermek için yenilenmiş diyaloglar ve yeni oyunculara fikir vermek için daha iyi görseller içeriyor.
    • Bu, Bilgelik Sekmesinin yenilenmesinin ilk adımı. Gelecek güncellemelerde, yeni oyuncuların SMITE’ı öğrenmesi için daha fazla kaynak sağlayacak olan daha fazla içerik ekleyeceğiz.


Muzaffer Sandıklar
“Muzaffer Sandıklar, her hafta oyunculara oyun kazandıkça ödül veren SMITE’a gelecek yeni bir sistem! Bu sistem herhangi bir giriş ya da Günün İlk Galibiyeti bonusunu değiştirmeyecek, bunlara bir ek olacak. Uzun süredir oyunda yer alan oyuncular birikmiş İyiliklerini kullanarak daha da fazla sandık kazanmaya devam edecekler. Bu da İyiliği yeni bir para birimine dönüştürmüş olacak.”
  • Muzaffer Sandık sistemi sayesinde PvP SMITE oyunları oynayarak Sandık kazanabileceksin. Bir galibiyetin ardından her biri sırasıyla daha nadir eşyalar barındıran bir GalipŞampiyon ya da Yiğit Sandığı alacaksın. Başlangıçta 4 açık slotun olacak ve bir Sandığı alıp açtığında bu slot Salı günü sıfırlanana kadar kilitli kalacak. Bir slotu erkenden 2750 İyilik ya da 75 Cevher karşılığında açabileceksin.

  • Daha fazla Sandık açtıkça bir Tanrı Sandığı’nı açmaya doğru ilerleyeceksin. Bir Tanrı Sandığı, 20 Galip, Şampiyon ve Yiğit Sandığı’nı açma kombinasyonu ile alınır ve yeni Özel Koca Kafa Cupid Görünümünü de içeren en nadir eşyaları barındırır.



Hata Düzeltmeleri
Diğer:
  • Tanrı yürüme etkilerinin Savaş Sisi arkasından görünmesi sorunu düzeltildi.

  • Oyuncular artık Normal Sıra tipini seçtiklerinde tüm Oyun Modu Sıralarını görebilecekler.
Tanrılar:
  • Cu Chulainn – Pasifindeki birçok hatalı açıklama düzeltildi.



Harita Dengesi
Fetih
“Sezonun ilk yarısında Fetih haritasında birçok strateji geliştirdik. İlk olarak ağır erken baskı ile başlıyordu ancak organize olmuş mücadeleci takımlar orta ve son evrelerde oyunu daha da ileri taşımak için farklı stratejiler geliştirdi. Ama bu koordine stratejiler organize olunmayan oyunlarda (Normal ve Rütbeli) daha az etkili oluyor ve oyunun başlarında bir tarafın daha ağır bastığı hissini veriyordu. TP kazanımı bir takıma erken öne geçme fırsatı veriyor (Seviyeler ile) ve Altın da takımlara oyunu bitirme olanağı veriyordu (bir eşya ile önde olma). Tüm takımdan ayrı olan Orman Canavarları toplam TP’de düşme görürken Altın Öfke de küresel TP’de ciddi bir azalma görecek. Ormanı etkili bir biçimde elinde tutan takımlar hala önde olacaklar ancak önde olmak daha az önemli olacak. Ek olarak 2. Kademe Kule ve Anka Kuşu’nun canlarını artırıyoruz. Yenik düşmüş Anka Kuşları’nın da yeniden doğduklarındaki canı da artırıyoruz. Oyunun son evrelerini tasarlayan takımlar erken kuşatmaları daha iyi savunma hissine kavuşacaklar ve güçleri ortaya çıktığı zaman potansiyel olarak oyunu çevirebilecekler. Bu son büyük değişimler Fetih’in temposuyla alakalı olduğu için oyuncuların ve takımları orta ve son evre oyun stratejilerini nasıl yapacağını görmek için yakından takip ediyor olacağız.”
 
Genel
  • Altın Öfke ve Ateş Devi mağlup edildiğini bildirmek için Portal Şeytanı’nınkine benzeyen bir küresel ses olacak.

  • Tüm koridor Minyonları artık 30 sn’de buluşuyor

  • İlk Zalim Minyon, 3 Minyon dalgasına kadar ortaya çıkmayacak
Orman Düzenlemeleri
  • Ateş Elementselleri
    • TP ödülü 30‘dan 20‘ye düşürüldü
    • Can, 90‘dan 160‘a çıkarıldı
  • [size=undefined]Yaşlı Ateş Elementseli[/size]
    • TP ödülü 105‘ten 80‘e düşürüldü
  • [size=undefined]Kahin[/size]
    • TP ödülü 85‘ten 65‘e düşürüldü
  • [size=undefined]Mini Tepegöz[/size]
    • Can, 90‘dan 160‘a çıkarıldı
  • [size=undefined]Ortanca Harpy[/size]
    • TP ödülü 55‘ten 58‘e çıkarıldı
  • [size=undefined]Altın Öfke[/size]
    • TP, 100 + 10/dk‘dan 50 + 5/dk‘ya düşürüldü
Kule Düzenlemeleri
  • 2. Kademe Kulenin Canı 2000‘den 2500‘e yükseltildi

  • Anka Kuşu’nun Canı 2000‘den 3000‘e yükseltildi

  • Anka Kuşu’nun Yeniden Doğma Canı %5‘ten %25‘e yükseltildi

  • Anka Kuşu yeniden doğduğunda Maks Canı %40‘tan %70‘e yükseltildi

Kuşatma
“Kuşatma modunda bazı güncellemeler yapıldı. Konsol oyuncuları ve düşük donanımlı PC oyuncuları sıklıkla kare hızında sorunlar yaşıyordu. Kuşatma’ya çoğunlukla haritadaki bitkileri etkileyen büyük bir görsel düzenleme yaparak bunu iyileştirdik. Optimizasyon güncellemelerine bazı denge ve hata düzeltmeleri de eşlik edecek. Mod genelde takımların artarak üstün gelmesi ve hızlıca kazanmasına sebep olan tek taraflı oyunlara sebep oluyordu. Vahşi Devini oyunun son evrelerinde öldürmek daha zor olacak ve Kontrol Edilen Devleri öldüren takımların tüm oyuncularına bir ödül verilecek.

Harita İyileştirmeleri
  • Kuşatma haritasına performansı artırmak için yeni bitkiler ve ağaçların da yer aldığı büyük düzenlemeler yapıldı.
Genel
  • Oyun öncesi süre 90 sn’den 60 sn’ye düşürüldü


  • Kontrol edilen bir Kuşatma Devi mağlup edildiğinde, mağlup eden takıma 75 TP ve 100 Altın verilecek.


  • Oyun öncesi Orman Zamanlayıcısı eklendi
Orman Düzenlemeleri
  • Mor Güçlendirici Sarı Hareket Hızı Güçlendiricisine çevrildi


  • Vahşi Devin Maks Can Ölçeklendirmesi %20 artırıldı


  • Serbest kalan Vahşi Devin Canı artık zamanla yenilenecek
Hata Düzeltmeleri
  • Hou Yi’nin Sektirmesinin yan koridor duvarlarının birine takılma sorunu düzeltildi.

Diğer

[i]“Hem Çarpışma’da hem de Mızrak Dövüşü’nde oyuncuların 20. Seviyeye varmadan ya da vardıktan sonra oluşturmalarını tamamladığı anlar oluyordu. Seviye ve eşya eğrilerinin daha da hizaya girebilmesi için her modda küçük ayarlamalar yapıyoruz.”
[/i]


[i]Çarpışma
[/i]
  • Genel
    • TP kuyruklaması 6TP‘den 4 TP‘ye düşürüldü
Mızrak Dövüşü
  • Genel
    • Altın kuyruklaması 8 Altından 6 Altına düşürüldü

Yeni Eşyalar

[Resim: HastenedFatalis_T3.png] 
Hastened Fatalis

“4. Sezonda Aceleci Fatalis çılgınlığı vardı. Fatalis, Temel Saldırı Suikastçıları ve Büyücü ADC’leri gibi bu eşyaya ihtiyaç duyan Tanrılara yardımcı olabilmek için güçlendirilmişti. Ancak Avcılar eşyayı alıp bununla egemenlik kurarak çoklu güçsüzleştirmelere zorluyordu. Eski haline döndürmek yerine (aynı problemleri yine yaşamak) Aceleci Fatalis etkisini bir sadece yakın dövüş Katanası (Aceleci Katana) ve Sihirli Güç Yüzüğü (Aceleci Yüzük) olarak ikiye ayırıyoruz (artık Aceleci olarak adlandıracak) Hızlı gitmek isteyen ve hala yeni bir seçeneği olan (Atalanta’nın Yayı) Avcılar artık Aceleci etkisine erişemeyecekler.

Oyundan Kaldırıldı


[Resim: Item_HastenedKatana.png] 
Hastened Katana

“Bu eşya artık sadece Yakın Dövüş için olduğundan istatistikleri ve Altını, Temel Saldırı Suikastçısının istediğini daha iyi yansıtabilmesi için ayarlama imkanı bulduk. Eşya dengesi üzerinde sahip olduğumuz bu ek kontrol gelecekte Aceleci Yüzüğe de yansıyacak.”

Bin Kat Bıçağı
2400 Altın
+%10 Hareket Hızı
+25 Fiziksel Güç
+%25 Saldırı Hızı
Pasif: Bir Temel Saldırı ile Düşman Tanrıya vurduğunda 1 sn için Aceleci alırsın ve Temel Saldırı Hareketi Cezasına karşı Bağışık olursun


[Resim: Item_HastenedRing.png] 
Hastened Ring

“Aceleci Katana’nın aksine Aceleci Yüzük, kısa süreliğine ve bir Bekleme Süresine Aceleci sağlar . Bu 4 saniyelik sürede Freya, Sol ve Kronos oyuncuları ana stimlerini kullanabilecek ancak bu etki kalıcı olarak uygulandığında oluşacak siniri azaltacaktır. Bonus Sihirli Güç ise, etki Bekleme Süresine girdiğinde Büyücü Yetenekleri ile fark yaratmalarına yardımcı olacaktır.

Büyülü Yüzük ile başlar
2300 Altın
+50 Sihirli Güç
+%25 Saldırı Hızı
+%7 Hareket Hızı
Pasif: Bir Temel Saldırı ile Düşman Tanrıya vurduğunda 4 sn için Aceleci alırsın ve bu süre boyunca Temel Saldırı Hareketi Cezasına karşı Bağışık olursun. Dahili Beklemeler 30 sn

[Resim: S4_Basic_HuntersBow.png] 
Hunter's Bow

Kısa Yay ile başlar
1200 Altın
+10 Fiziksel Güç
+%20 Saldırı Hızı


[Resim: Item_HastenedBow_T1.png] 
Atalanta's Bow

“Fatalis’in Avcılar için çok değerli olmasının sebebi ham kovalama ve yanıltma gücüydü. Potansiyel olmamasına rağmen bu ucuz alternatif devamlı olarak hedeflere hasar verdiği sürece Avcıların azaltılmış Hareket Hızı Cezasından (artırılmış Hareket Hızı ile) yararlanmalarını sağlıyordu.

Avcı Yayı ile başlar
2300 Altın
+30 Fiziksel Güç
+%20 Saldırı Hızı
Pasif: Temel saldırılar ile vurunca Hareket Hızın Yığın başına %7 artar. 4 defaya kadar yığın birikir, yığınlar 2 sn sürer


[Resim: Item_ToxicBlade.png] 
Toxic Blade

“Temel Saldırılar ile uygulanan anti-iyileştirme güçlü bir pasif etki iken Cadı Keskisi üzerinde biraz garip duruyordu. Zehirli Bıçak, Cadı Keskisi’nden pasifi alıp düşman takımının iyileştirme miktarını sınırlamak isteyen Avcılara ve Temel Saldırı Suikastçılarına/Savaşçılarına daha çekici gelen istatistikler ile eşleştiriyordu.”

Maceracı Kılıcı
2200 Altın
+100 Can
+%10 Hareket Hızı
+%20 Saldırı Hızı
+10 Tesir
Pasif: Temel Saldırıların ile vurduğun düşmanlar %20 azaltılmış İyileştirme yığını alır. 3 defaya kadar yığın birikir, yığınlar 5 sn sürer

[Resim: S4_Basic_DrainingRing.png] 
Shaman's Ring

Yeni Tasarım
“Şaman Yüzüğü, yeni ana özelliklerimizden biri olan Evrilen Eşyaları getiren yeni bir pasife kavuşuyor. Rangda’nın Maskesi, Lono’nun Maskesi ve Hiddet’in tam yığınlaştığı zaman bonus veren pasifleri olsa da oyuncunun bunu başarıyla tamamladığına dair herhangi bir bildirim yoktu. Artık oyuncular yığınları tamamladığında eşyanın simgesi değişecek ve Şaman Yüzüğü de tamamen yeni bir pasife kavuşacak. Gerekli hasar verildikten sonra bu eşya, Şaman Yüzüğü’nün sahibine son anlarda hasar verdiği hedeflere daha fazla hasar vermesini sağlayan yeni bir pasif verir. Bu tür bir pasif Vulcan, Thoth ya da Agni gibi yüksek miktarda normal dürtmesi olan Büyücüler üzerinde güçlü olabilir.”
Büyülü Yüzük ile başlar
2200 Altın
+60 Sihirli Güç
+%10 Hareket Hızı
Pasif: Düşman Tanrılara 100 Hasar vermek sana bir Yığın kazandırır. 50 yığına ulaşınca Şaman Yüzüğü evrilerek sahibinin Yetenekleri ile vurulan hedeflerin %10 daha fazla hasar almasını sağlayan yeni bir pasif verir.

Eser Değişiklikleri
“Eser ve Eser Yükseltmeleri Sezon Ortasına girerken değişikler görecek. Daha önce bazı Eserler Bekleme azaltmaları alırken bazıları da yeni etkilere kavuşmuştu. Bekleme Sürelerini aynı uzunlukta bırakarak neredeyse tüm Eserlerde (Aegis Tılsımı ve Artırma Boncukları hariç) yeni etkiler kazanacakları şekilde değişiklikler yapıyoruz.”
[Resim: Sanctuary_Relic.png] 
Aegis Amulet

“Aegis Tılsımı, oyuncuların saldırgan olmaları için bir düşmanlarla dolu bir yerden geçerek konum almalarına izin verirken öldürmeleri de kesen güçlü bir Eserdir. Daha fazla karşı koyma gücü ve Aegis kullanıcıları üzerinde daha iyi kontrol sağlama için bu Eser artık etkinleştirilince Yere Çakmaları ve Yavaşlatmaları temizlemeyecek.

Artık Yere Çakmaları ya da Yavaşlatmaları temizlemeyecek.

[Resim: S4_Relic_AegisAmulet_T2.png] 
Aegis Amulet Upgrade

Artık Yere Çakmaları ya da Yavaşlatmaları temizlemeyecek.

[Resim: Relics_Blink.png] 
Blink Rune

Bekleme Süresi 120 sn’den 100 sn’ye düşürüldü

[Resim: S4_Relic_BlinkRune_T2-1.png] 
Blink Rune Upgrade

Bekleme Süresi 90 sn’den 100 sn’ye çıkarıldı
Yeni Etki: Bakış’ın ardından 2 sn için %10 azaltılmış Hasar alırsın


[Resim: S4_Relic_BracerofUndoing.png] 
Bracer of Undoing

“Yıkım Desteği son değişiklikler ile oynanışta bir artış görerek popüler bir seçim olmaya başladı. Anti-iyileştirme güçlü bir karşılık verme olsa da temel formunda Bekleme Süresi Azaltma’ya erişmek, olması gerekenden daha fazla yardımcı birim sağlıyordu. Oyuncular artık bu ek yardımcı birime erişim için yükseltme yapma ihtiyacı duyacaklar.”

Son 5 saniyede kaybedilen %50’den geri getirilen Can ve Mana son 5 saniyede kaybedilen %60’tan geri getirilecek.
Bekleme Süresinde olan tüm Yeteneklerden artık 3 saniye düşülmeyecek.

[Resim: S4_Relic_BracerofUndoing_t2.png] 
Bracer of Undoing Upgrade

Bekleme Süresi 100 sn’den 120 sn’ye yükseltildi
Bekleme Süresinde olan tüm Yeteneklerden 3 saniye düşme özelliğini koruyacak.

[Resim: S4_Relic_CursedAnkh_T2.png] 
Cursed Ankh Upgrade

İyileştirme Azaltma %65‘ten %50‘ye düşürüldü
Bekleme Süresi 100 sn’den 120 sn’ye çıkarıldı
Yeni Etki: Lanetli Mısır Çarmıhı’ndan etkilenen düşmanların Mana bedelleri %20 artacak ve etki altında iken Yeteneklerinin Bekleme Süresi 2 sn artacak


[Resim: Relics_Sprint.png] 
Heavenly Wings

“Göksel Kanatlar ve Ürkünç Amblem, biri karşılarken diğeri de aldatıcı bir denge sorunu yaratarak, genelde birlikte kullanılır. Bu karşılamayı kavramak için Göksel Kanatlar’dan Yavaşlatma Bağışıklığını kaldırdık ancak ikisi de cansızlık hissettirerek daha az kullanılmaya başlandı. Oyuncuların ağır yavaşlatma altında kalmalarını önlemek için Göksel Kanatlara, Yavaşlatma Bağışıklığını tekrar ekliyoruz. Ayrıca Göksel Kanatlar tarafından yavaşlatma temizlense bile kullanışlı olmaya devam edebilmesi için de Ürkünç Amblem’e ek bir etki veriyoruz.”

Göksel Kanatlardan etkilenen müttefikler artık Yavaşlatmaya Bağışık olacak.

[Resim: S4_Relic_HeavenlyWings_T2.png] 
Heavenly Wings Upgrade

Bekleme Süresi 110 sn’den 140 sn’ye çıkarıldı
Göksel Kanatlar Yükseltmesinden etkilenen müttefikler artık Yavaşlatmaya Bağışık olacak.

[Resim: S4_Relic_HorrificEmblem_T2.png] 
Horrific Emblem Upgrade

Bekleme Süresi 90 sn’den 130 sn’ye çıkarıldı
Yeni Etki: Ürkünç Amblem’den etkilenen tüm düşmanlar %20 daha az Hasar verirler


[Resim: 2444.jpg] 
Magic Shell

“Büyülü Kabuk ve Meditasyon her zaman oyuncular için bir Matematik problemi oluyordu. Kabuk, Meditasyon’un iyileştirmesinden daha fazla mı azaltıyor? Cevap genelde destek oyuncularının aldıklarına bağlı olacaktır. Kabuk ve Meditasyon, bu iki aktivitenin arasındaki farkı daha iyi belirleyecek olan yeni etkiler alacak.   Kabuk artık yüksek miktarda Hasarı azaltacak kullanımlar veren kısa süreli kalkan verecek ( ya da yetenekli bir düşmanın sürenin bitmesi beklemesini sağlayacak). Yükseltmesi de yığınları engelleyerek ve takımların kontrolden çıkmış bir Avcı’ya karşı koymasını sağlayarak Temel Saldırı Tanrılarınna karşı koyacak. Meditasyon, dövüşün herhangi bir safhasında kullanılabilecek ve etkili olacak bir sabit iyileştirme sağlayacak. Yükseltmesi ise takımları düşmanlardan hızlıca kaçmak ya da onları hedef almak için Yeteneklerini kullanmaya teşvik edecek.”

Seviye başına 100+15 Can oranı ile artık Etki Alanı can kalkanı sağlıyor (kalkan 3 sn sürer)
 

[Resim: S4_Relic_MagicShell_T2.png] 
Magic Shell Upgrade

Can kalkanına ek olarak menzildeki tüm müttefikler süre boyunca 2 kat “Engelleme” yığını alacak. Bunlar 2 Temel Saldırıya kadar durdurur.

[Resim: S4_Relic_MeditationCloak_T2.png] 
Meditation Cloak Upgrade

HP5/MP5 güçlendirmesi kaldırıldı
Yeni Etki: Sana ve müttefiklerine 5 saniye süren, Mana bedellerini %30 azaltırken Yetenek Bekleme Sürelerini 1 sn azaltan bir güçlendirme uygular.


[Resim: Phantom.png] 
Phantom Veil

“Sihirli Kabuğun yeniden tasarlanması ile hasar azaltma güçlendirme etkisi olan “Hayalet Yürüyüşü”nü eşleştirmek için boşluk açmamız gerekiyordu. Hayalet Perdesi, takım arkadaşların oyuncular tarafından yapılan duvarlarda sıkışıp kalınca onları hayatta tutmada artık daha iyi olacak.”

Hayalet Perdesi’nden etkilenen düşmanlardan %40 Kalabalık Kontrolü ve Yere Serme Bağışıklığı kaldırıldı

[Resim: S4_Relic_PhantomVeil_T2.png] 
Phantom Veil Upgrade

Bekleme Süresi 130 sn’den 150 sn’ye çıkarıldı
Hayalet Perdesi’nden etkilenen düşmanlardan %40 Kalabalık Kontrolü ve Yere Serme Bağışıklığı kaldırıldı
Yeni Etki: Hayalet Perdesi’nden etkilenen müttefikler artık 5 sn için %15 azaltılmış Hasar alacak.

[Resim: S4_Relic_ShieldofThorns_T2.png] 
Shield of Thorns Upgrade

Bekleme Süresi 100 sn’den 120 sn’ye çıkarıldı
Yeni EtkiDüşmanlar, kullanıcılardan toplam Can Çalmalarının %50’si kadar Can Çalabilecek


[Resim: S4_Relic_SunderingSpear.png] 
Sundering Spear

“Parçalayan Mızrak, Sezonun ilk yarısında ilgi çeken bir konu olmuştu. Zayıf bir Eser iken takımlar ağır kullanımlarda güçlü olduğunu kısa zamanda fark etmeye başladılar. Bir Eser olarak hem düşman takımına kilitlenmekte hem de elden kaçan öldürmeleri güvenceye almada oldukça iyiydi. Hedefin mevcut canının belli yüzdesi kadar hasar verme özelliği ekleyerek ve kendi başına bir düşmanı öldürme yeteneğini kaldırarak bu eserin dövüşün başlarında kullanılmasını teşvik etmek için hasar veriş tarzında değişikliğe gidiyoruz. Ayrıca bir hedefi parçalama yeteneği sadece yükseltmede olacak. Bu gücü isteyen oyuncuların almak için yatırım yapması gerekecek.”

Verilen hasar, 30 Gerçek Hasar + Tanrı Seviyesi başına 12 Hasar’dan hedefin Mevcut Canının %15’i olarak değiştirildi
Hedefin artırılmış Hasar almasını sağlayan Güçsüzleştirme kaldırıldı

[Resim: S4_Relic_SunderingSpear_T2.png] 
Sundering Spear Upgrade

Verilen hasar, 40 Gerçek Hasar + Tanrı Seviyesi başına 14 Hasar’dan hedefin Mevcut Canının %15’i olarak değiştirildi
Alınan Hasar Güçsüzleştirmesi %15‘ten %20‘ye çıkarıldı


[Resim: S4_Relic_TeleportGlyph.png] 
Teleport Gylph

“Işınlanma Glifi uzun süredir tek koridorun vazgeçilmeziydi. Savaşçılar, diğer oyuncularda da üstün şekilde etkili olarak Seviye ve Altın işleyebilirler ve her an her yerde olabilirler. Sadece oyuncuların temel eser ile kulelere Işınlanmasına izin vererek bu gücü kısıyoruz. Bu sayede yükseltmeye (ya da Hareket Hızı gibi diğer seçeneklere) Altın yatırımı yapılmadığı sürece tek koridor yetenekleri sınırlanacak.”

Artık kullanıcının Gözcülere Işınlanmasına izin vermeyecek

[Resim: S4_Relic_TeleportGlyph_T2.png] 
Teleport Gylph Upgrade

Bekleme Süresi 160 sn’den 200 sn’ye çıkarıldı
Kullanıcının Gözcülere Işınlanma Yeteneğini koruyacak



Devamı Aşağıdaki Yorumda.
Bul
Alıntı
#2
Eşya Değişiklikleri

[Resim: S4_Starter_RangdasMask.png] 
Rangda's Mask

“Rangda’nın Maskesi biraz fazla riskli olan yüksek risk/ödül eşyası idi. Maksimum gücüne ulaşması için gereken yığınları azaltırken maksimum yığına ulaşıncaya kadar gücünde daha kademeli bir artışa izin veriyoruz. Oyunun erken evrelerinde baskı ve öldürmelere ağır şekilde odaklanmak isteyen oyuncular ödülü riskli değer olarak görebilirler.”

YENİ Pasif: Asist aldığın her seferde bir Yığın ya da öldürme için 2 Yığın alırsın. Yığınlar %1 Hareket Hızı ve %1 Bekleme Azaltma sağlar. 10 Yığında Rangda’nın Maskesi Evrilerek 15 Tesir verir.
Maksimum Yığına ulaşınca artık Eşya Simgeleri Evrilecek


[Resim: 2896.jpg] 
Frostbound Hammer

“Avcıların Dondurucu Balyoz kullanımı çoğu oyuncunun çileden çıkmasına sebep oluyordu. Oyunculara uzaktan yavaşlatmalar etrafında oynayabilme imkanı tanımak için Menzilli Temel Saldırılarda bu etkinin gücünü azaltıyoruz.

Menzilli Temel Saldırılar artık %20 Hareket Hızı Yavaşlatma uygulayacak. Dondurucu Balyozlu Temel Yakın Saldırılar %30 Yavaşlatmaya sahip olmaya devam edecek


[Resim: Rage_T3.png] 
Rage

“Hiddet istatistikleri aynı kalmaya devam edecek ancak Şaman Yüzüğü’nün yeni etkisinde olduğu gibi Evrilme özelliğine kavuşacak. Lono’nun Maskesi ve Rangda’nın Maskesi de bu özelliğe sahip olacak.”

Maksimum Yığına ulaşınca artık Eşya Simgeleri Evrilecek

[Resim: S4_Starter_LonosMask_Charged.png] 
Lono's Mask

Maksimum Yığına ulaşınca artık Eşya Simgeleri Evrilecek


[Resim: 2359.jpg] 
Bumba's Mask

“Bumba’nın Maskesi de yakından takip ettiğimiz bir eşya. Bazı takımlar bu eşyayı sadece Ormancı üzerine kurmaktan daha çok değer verirken diğer stratejilerin mücadele ettiğini ve birçok rolde alınması elzem olan bir mevkiye gelmediği sürece bu eşyayı kısıtlamak istemediklerini gördük. Fetih’te yaptığımız değişiklikler Ormanda genel Can miktarını (buna bağlı olarak İyileşmeyi) artırdık. Bu şekilde minyonlardaki Can artışı ile bağdaştırmaya çalıştık.

Bir Orman Canavarını yenince verilen İyileşme %15‘ten %10‘a düşürüldü


[Resim: 2826.jpg] 
Bancroft's Talon

“Bancroft, Minik Ziynet’in fiyatı yüzünden ham gücü ve oluşturma kolaylığı ile Büyücüler için bir vazgeçilmez durumunda. Bancroft’un bedelini yükseltiyoruz ve sağladığı Can Çalmayı azaltıyoruz. Hala güçlü kalmaya devam ederken Büyücüler diğer oluşturma stratejilerini artık Bancroft’un Pençesi’nin gölgesinde kaldığını düşünmeyecekler.”

Fiyatı 2300‘den 2400‘e yükseltildi
Taban Can Çalma %20‘den %15‘e düşürüldü


[Resim: 3263.jpg] 
Dynasty Plate Helm

“Hanedan Levha Miğferi, hem saldırı hem de savunma gücünde büyük bir artış sağlayan inanılmaz derecede parasının karşılığını veren bir eşya idi. Saldırı ve savunma becerilerinde küçük bir azaltma ile bu eşya alınması elzem olmaktan çıkarak oyunun ilk ve son safhalarında Büyücü oluşturmalarını ayırmaya yardımcı olacak.”

Fiziksel Korumalar 30‘dan 25‘e düşürüldü
Tesir 15‘ten 10‘a düşürüldü


[Resim: 3262.jpg] 
Celestial Legion Helm

“İlahi Lejyon Miğferi yeni bir kimliğe kavuşarak Büyücüler için ucuz bir anti-fiziksel eşya oluyor. Sahip olan oyuncu düşman tanrılardan hasar almadığı sürece bu eşya ile hızlıca Fiziksel Koruma yığınları kazanacak. Ancak geniş veya sık hücumlarda bu eşya etkililiğini kaybederek patlamalara karşı güçlü bir seçenek, devamlı hasar ve uzun dövüşler için daha az ideal bir seçim oluyor.

YENİ Pasif: Her 2 saniyede 10 Fiziksel Korumalık bir Yığın alırsın. Tanrılardan Fiziksel Hasar aldığında Yığınlar silinir. Yığınlar sadece 5 saniye boyunca Tanrılardan Fiziksel Hasar alınmadığında verilir.


[Resim: S4_Starter_VampiricShroud.png] 
Vampiric Shroud

“Vampir Örtüsü her zaman için başlangıç için iyi bir savunma ve devamlılık esaslı eşya oldu ancak Zaman Kumu ya da diğer başlangıç seçimleri ile karşılaştırıldığında sönük kalıyordu. Daha az Fiziksel Koruma vermesi ve minyonlara son vuruşları gerektirmeden daha fazla iyileştirme yapma yeteneği sağlaması için yeniden tasarlandı. Oyunun erken safhalarında Minyon veya Fiziksel hasar ile sıkça başa çıkmaya çalışan Büyücüler ya da Muhafızlar bu eşyayı alıp bu durumlarda daha etkili hale gelecek.”

+10 Fiziksel Koruma eklendi
+%4 Sihirli Can Çalma kaldırıldı
YENİ PasifBir Yetenek ile düşmanlara hasar vermek 6 Can ve 3 Mana iyileştirir. Sadece Yetenek ve hedef başına tetiklenir.

[Resim: 2895.jpg] 
Ancient Blade

+50 Can eklendi
Saldırı Hızı %10‘dan %5‘e düşürüldü

[Resim: AdventurersBlade_T2.png] 
Adventurer's Blade

Can, 150‘den 100‘e düşürüldü
+%10 Saldırı Hızı kaldırıldı

[Resim: 2894.jpg] 
Cursed Blade

Oyundan kaldırıldı


[Resim: 2892.jpg] 
Witchblade

“Zehirli Bıçak artık Temel Saldırı karakterlerine anti-iyileştirme verirken Cadı Keskisi daha saldırgan bir eşya olması için üzerine yeniden odaklanıldı. Temel Saldırıların daha etkili olmasına yardımcı olabilmesi için Saldırı Hızı ve Can Çalma istatistikler ve Temel Saldırılar ile yakındaki düşmanların dövüşebilme yeteneğini azaltan bir aura ile oyuncular bu eşyayı alıp avantajlı teke tek senaryoları kovalayacaklar.”

Maceracı Kılıcı
2050 Altın
Can, 200‘den 100‘e düşürüldü
Saldırı Hızı %15‘ten %20‘ye düşürüldü
%15 Can Çalma eklendi (Sihirli veya Fiziksel)
Aura – 55 birim dahilindeki düşmanların Saldırı Hızı %20 azaltılır
İyileştirme Azaltma Güçsüzleştirmesini yığınlayan Pasif kaldırıldı

[Resim: 22041.jpg] 
Winged Blade

%10 Saldırı Hızı kaldırıldı


[Resim: RitualDagger.png] 
Relic Dagger

“Eser Hançeri gücünde ufak bir artış görüyor. Oyuncular artık Eserlerinin Sabit Bekleme azaltımına güvenirken Saldırı Hızı kaybınını amorti edebilmek için biraz Can artışı görecek. Eser seçimlerine bağlı olarak Saldırı Hızları için yeterli değerleri olmayan Muhafızlar ve Savaşçılar ekstra gücün ve kullanışlılığı değerli bulacak.”

1850 Altın
Can, 200‘den 250‘ye çıkarıldı
%10 Saldırı Hızı kaldırıldı
Yeni Pasif – Eserlerin 30 sn Bekleme Süresi alacak

[Resim: 2831.jpg] 
Demonic Grip

Sihirli Güç 60‘tan 65‘e çıkarıldı
Saldırı Hızı %20‘den %15‘e düşürüldü
%7 Hareket Hızı eklendi


[Resim: 2830.jpg] 
Telkhine's Ring

“Telkhine’nin Yüzüğü ve Şaman Yüzüğü artık Saldırı Hızı odaklı eşyalar olmayacak bu sebeple genel olarak daha çok Büyücü’ye uygulanması için pasifleri  ayarlandı. Telkine’nin Yüzüğü’nün yeni pasifi, daha az Bekleme sağlamaya ya da kombo Büyücülerinin daha büyük bir Güç yığınlayabilmesi için dövüş genişledikçe hasar oranını artırmalarına ya da ulti kullanımı ile daha büyük bir darbe vurmalarına imkan veriyor. Ekstra Hareket Hızı, Büyücülerin/Muhafızların bu ekstra hasarı alabilmesi için doğru konumu bulabilmelerine de yardımcı olacak.”

Bedeli 2800‘den 2700‘e düşürüldü
Sihirli Güç 80‘den 70‘e düşürüldü
%10 Hareket Hızı eklendi
%20 Saldırı Hızı kaldırıldı
YENİ Pasif: Bir Yetenek ile Hasar verdiğin her seferde 20 Güçlük bir yığın alırsın (maks. 3 Yığın). Bu Yığınlar 5 sn sürer.

[Resim: 2832.jpg] 
Enchanted Ring

Bedeli 1400‘den 1200‘e düşürüldü
%15 Saldırı Hızı kaldırıldı
%5 Hareket Hızı eklendi

[Resim: 2833.jpg] 
Emerald Ring

Bedeli 650‘den 600‘e düşürüldü
+%5 Saldırı Hızı kaldırıldı
%3 Hareket Hızı eklendi

[Resim: S4_Basic_DruidicStone.png] 
Druid Stone

Bedeli 700‘den 600‘e düşürüldü
Sihirli Korumalar 10‘dan 20‘ye çıkarıldı
Sihirli Güç 20‘den 10‘a düşürüldü

[Resim: 2860.jpg] 
Ward Stone

Bedeli 1450‘den 1350‘ye düşürüldü
Sihirli Güç 30‘dan 20‘ye düşürüldü
50 Can eklendi


[Resim: 2439.jpg] 
Void Stone

“Boşluk Taşı (ve onun 2. Kademe Gözcü Taşı) artık daha fazla bonus Can ve daha az Sihirli Güç veriyor. Büyücülerini daha iyi etkinleştirmek isteyen Saldırgan Muhafızlar, yüksek savunma ile sabit can sinerjisi sebebi ile bu eşyayı daha da çekici bulacaklar. Bu Yamada, Fiziksel “Emsalleri” sahip olmasa da 2 diğer Sihirli Koruma eşyasını da Can ile eşleştirdik. Genel olarak harita üzerineki hasar kaynaklarının yanı sıra standart takım bileşimleri sebebi ile Sihirli Koruma daha uygun bir istatistik halinde. Bu sebeple, bu eşyaların etkili olabilmeleri için ek düzenlemelere ihtiyaçları var.”

Bedeli 2200‘den 2150‘ye düşürüldü
Sihirli Güç 40‘tan 20‘ye düşürüldü
150 Can eklendi


[Resim: 12678.jpg] 
Genji's Guard

“Boşluk Taşına benzer olarak bu eşyadaki Can artışı yeteneğin savunma rolüne bürünmesini sağlıyor. Ayrıca bu eşyanın çok etkili hissedilebildiğinden emin olmak için MP5 ve Pasifi artırıyoruz.

MP5 20‘den 40‘a yükseltildi
150 Can eklendi
Pasif Bekleme Azaltımı 2 sn’den 3 sn’ye yükseltildi


[Resim: 12679.jpg] 
Oni Hunter's Garb

“Oni Avcı Giysisi güçlü bir etki sağlıyor ancak oyuncuların oluşturmalarında yer alabilmek için ham değerlerinde ve gücünde eksik kalıyordu. Ek can ve pasif düzenlemeleri bu eşyanın ihtiyaç anında etkili olmasına yardımcı olacak.”

MP5 20‘den 10‘a yükseltildi
100 Can eklendi
Pasif Hasar Azaltımı %15‘den  %20‘ye çıkarıldı
Pasif Dahili Beklemesi 90 sn’den 60 sn’ye düşürüldü




Tanrı Değişiklikleri

[Resim: 2034.jpg] 
Ao Kuang

“Ao Kuang’ın eski Pasifi Yığın konusunda biraz etkisizdi (dövüş dışı kuralları takip etmeme gibi) ve Ao Kuang’a başlangıçtaki açılıştan daha uzun süren dövüşlerde yardımcı olmuyordu. Başarıyla gerçekleşen öldürmeler ile yeni Pasifi oyunun geri kalanında ve genişleyen dövüşlerde ek potansiyel sağlayacak. Mana havuzunda biraz daha fazla güç kalması için taban değerleri de ayarlandı.”

[Resim: Bolt64x64.jpg]
Genel
Mana 200‘den 240‘a yükseltildi
Seviye başına Mana 36‘dan 38‘e yükseltildi
MP5 4.5‘tan 4.8‘e yükseltildi
Seviye başına MP5 0.2‘den 0.41‘e yükseltildi
[Resim: 2034_106441.jpg]
YENİ Pasif: Kralın Kılıcı
Ao Kuang bir düşman Tanrıyı öldürmek için ejderha şeklini kullandığı her seferde Sihirli Gücünü ve Can Çalmasını artıran bir Yığın kazanır. 3 defaya kadar yığın birikir, Yığınlar kalıcıdır.
Yığın Başına Sihirli Güç: 15
Yığın Başına Can Çalma: %5


[Resim: 1755.jpg] 
Bakasura

“Bakasura, daha çok yardımcı birime dayalı ultisini daha sık kullanmasına izin verilirken ormanda rutin işleri yapan biri gibi (beklemelerde minyon yeme ihtiyacı ya da ultisi için yetersiz minyon ile riske atması) hissetmesine yardımcı olacak belli değişimler görecek. Bakasura büyük bir canavarı yeyip 2 Minyon Yığını elde ederek, her defasında yenecek bir Minyona ihtiyaç duymak yerine linç ve istilayı daha da etkili biçimde ön plana çıkarabilir. Ayrıca hedef alma veya kulelere baskı yapmada ekstra Minyonlar ile bonus yardımcı birimler gelir (şimdi daha sık yaşanan ultisini kullandığı zaman gelen ek kafa karışıklığının yanında).”

[Resim: 1755_8180.jpg]
Minyon Ye
Sadece %33’de yenebilen büyük canavarlar Geri Kus’a doğru 2 Minyon verecek
[Resim: 1755_8190.jpg]
Geri Kus
Bekleme Süresi 90 sn’den 90/85/80/75/70 sn’ye düşürüldü


[Resim: 2047.jpg] 
Bellona

“Bellona, rekabetçideki galibiyet oranı ile bu Sezonda popüler bir seçim oldu. Oyunun erken safhalarındaki temizleme ve dövüş potansiyelini daha karşı koyulabilir bir seviyeye getirmeye odaklanıyoruz. Taban gücündeki azalış ile Bellona’nın bir Minyon dalgasını temizlemeye daha çok zaman ayırması gerekecek. İlk ve son vuruşu Hasarı 1.5 kat artırdığı için bu değişiklik daha çok onun Çekiç Temel Saldırılarını etkileyecek. Ayrıca Sopala yeteneğini erkenden kullanma sıklığını azaltıyoruz. Bu Yeteneği Susturabilen ya da Bozabilen Tanrılar daha iyi ödüllendirilecekler. İlk birkaç dalga için kesintileri Bekleme Süresine girene kadar Bellona Yeteneği tekrar kullanamayacak.” “Osiris’de bu yamada herhangi bir değişikliğin olmadığını da belirtmekte fayda var. Rekabetçide Bellona ile birlikte popüler bir seçim olmasına rağmen diğer oyun seviyelerinde düşük performans sağladığından Bellona ile aynı kayıtlara sahip değil. Osiris genelde bir pro favorisidir ancak son aldığı güçlendirmelerin bile ardından rekabetçi sahnesinin dışına kalmaya devam ediyor. Belirli düzenlemeler yapmadan önce Osiris’i yakından takip etmeye devam edeceğiz.”

[Resim: Bolt64x64.jpg]
Genel
Taban Gücü 39‘dan 36‘ya yükseltildi
[Resim: 2047_11137.jpg]
Sopala
Bekleme Süresi 10 sn’den 14/13/12/11/10 sn’ye düşürüldü


[Resim: Chiron.png] 
Chiron

“Chiron yardımcı birimi, temizlemesi ve genel Yetenek akışına hoş ayarlamalar alıyor. Eğitim Egzersizi, vurulan hedeflerde Ustalıklı Atış için İşaret uyguluyor ve oyunun orta ve son safhalarındaki dürtme potansiyelini artırırken eğitmen için daha iyi yol temizlemeye imkan sağlıyor.

[Resim: Icons_Chiron_A01.jpg]
Eğitim Egzersizi
Artık vurulan tüm hedeflerde Ustalıklı Atış için işaret uyguluyor


[Resim: 1920.jpg] 
Chronos

“Kronos’un eski Pasifi, Hızlandır Yeteneğinin tamamen bir uzantısıydı. Eski Pasifin tüm işlevselliği şimdi Hızlandır’a taşındı ve yeni bir Pasif için yer açıldı. Zaman Lordu, Kronos’a oyun devam ettikçe ek Sihir Gücü verecek. Bu, sadece Son Safha Tanrısı olma kimliğini daha da pekiştirmeyecek aynı zamanda zaman baskıları düşman takım tarafından da hissedilecek.

[Resim: 1920_9069.jpg]
YENİ Pasif: Zaman Lordu
“Zaman Çarkı”nın tüm parçaları “Hızlandır” Yeteneğine konumlandırıldı
Kronos, etrafından zaman geçtikçe daha da güçlü hale gelecek. Her 2 saniyede bir Sihirli Gücünü artıran bir Yığın kazanacak. 25 defaya kadar yığın birikir, Yığınlar kalıcıdır.
Yığın Başına Sihirli Güç: 3
[Resim: 1920_8973.jpg]
Hızlandır
Zaman Çarkı’nın tüm detaylarını belirtmek için açıklama değiştirildi
Bu Yetenek, 4.13 yamasından önceki işlevini korumaya devam ediyor


[Resim: isis-default-icon.jpg] 
Isis

“Cenaze Töreni’nde tek bir ölüm Aura’yı tamamen ortadan kaldırdığından sıkça sınırlanmış hissi oluşuyordu. Bu yığınlar artık ölümle kaybolmayacak ve Isis oyuncuları maksimum Yığına başarıyla ulaşınca bir ödül alacaklar.

[Resim: 1918_8900.jpg]
Cenaze Töreni
Yığınlar artık ölümle kaybolmayacak
Isis artık 10 Yığına ulaşınca +%10 Bekleme Azaltma alacak


[Resim: kuzenbo_icon_128.jpg] 
Kuzenbo

“Kuzenbo, performansına yardımcı olacak iyi hissettirecek güncellemeler ve bonus yardımcı birim etkileri alıyor. NeNe Kappa artık ilk atışta vurulan hedefleri Yavaşlatarak Kuzenbo oyuncularının isabet hassasiyetini artırıyor. Sumo Çarpması, daha tepki verici bir dönüşün yanı sıra Bekleme Süresinde azaltım görüyor. Son olarak Sulu Mezar artık hedefi dış tarafa itmeyecek. Bu değişiklikler ile daha kontrollü parçalamayı daha sık yaparak takımına katkı sağlayacak.”

[Resim: Icons_Kuzenbo_A01-1.jpg]
NeNe Kappa
NeNe Kappa ile vurulan hedefler %20 Yavaşlatılacak
[Resim: Icons_Kuzenbo_A03-1.jpg]
Sumo Çarpması
Dönüş çapı yükseltilerek daha keskin dönüşler sağlanacak
Bekleme Süresi sabit 16 sn‘den 16/15/14/13/12 sn‘ye düşürüldü
[Resim: Icons_Kuzenbo_A04-1.jpg]Sulu Mezar
Yeteneğindeki Yere Serme ayarlandı Hedefler daha az yan taraflara daha çok havaya doğru itilecek


[Resim: 1915.jpg] 
Ne Zha

“Ne Zha uzun süredir, oyucuların havaya yükselmeden önce etkili olarak Arıtma Boncukları’nın Beklemesini kaybederek Rüzgâr Ateş Tekerleri etkisi altında iken boncuk dizdiği bir etkileşime sahipti. Bu sebeple görsel animasyonu ile oynayan animasyon arasında bir çelişki oluşuyordu. Artık oyuncular kaderlerinden kaçtıktan sonra Arıtma Boncuklarını kullanmak için (ya da müttefikler Geb Kalkanı gibi etkileri kullanabilirler) bir fırsat anına sahip olacaklar. Ek olarak yolda iken koruma olacak ve oyuncular kendilerine yardımcı olmayacak bir Arıtma Boncuğu’nu ateşleyemeyecek.”

[Resim: 1915_8801.jpg]
Rüzgâr Ateş Tekerleri
Rüzgâr Ateş Tekerleri tarafından vurulan düşmanlar Arıtma Boncuklarını kullanmak için vuruşun ardından ek 0,25 saniyeye sahip olacaklar ve Yeteneği engelleyecekler. Bu mevcut animasyon ile daha iyi örtüşecek.
Ne Zha ile vurulan düşmanlar göğe yükselirken arıtma boncuklarını KULLANAMAYACAKLAR. Kaçış anını kaçırırsan boncukların daha sonra kullanılmak üzere koruma altında olacak.


[Resim: 19801.jpg] 
Nemesis

“4.11 yamasında söylendiği gibi Nemesis’in oyun stilini sadece ulti kullanımından ibaret olmayacak şekilde açarak daha az sinir bozucu olmasını sağlamak için bazı ayarlamalar yapıyoruz. İlahi Hüküm’ün koruma parçalaması, savunmaların etkili olmasını sürdürmek için azaltılırken Kes Parçala maksimumda iken %50 Yavaşlatma yapmayacak. Her ikisinden de etkilenmiş oyuncular kendilerini daha az aciz hissedecekler ve güçsüzleştirilmiş müttefiklerine takım arkadaşlarının daha iyi yardımcı olmalarını sağlayacaklar. Bunun için Çevik İntikam ve Kes Parçala, Hasar artışı görecek. Bu, artırılmış Orman temizlemesi sahibi olan yumuşak hedefler karşısında daha güçlü baskıyla daha fazla etkili olma hissi konusunda Nemesis’e yardımcı olacak. Eşsiz Ultisinin parçalama özelliği için hala değerli olmaya devam edecek ancak eskiden olduğu kadar metaya bağlı olmayacak.

[Resim: 1980_9671.jpg]
Çevik İntikam
Ölçekleme %50‘den %60‘a (vuruş başına %25 → vuruş başına %30) çıkarıldı
[Resim: 1980_9601.jpg]
Kes Parçala
Taban Hasar 80/130/180/230/280‘den 100/160/220/280/340‘a yükseltildi
Ölçekleme %50‘den %60‘a çıkarıldı
Yavaşlatma 30/35/40/45/50‘den sabit %30‘a çıkarıldı
[Resim: 1980_9686.jpg]
İlahi Hüküm
Koruma Parçalama %50‘den %30‘a düşürüldü


[Resim: 1958.jpg] 
Nu Wa

“Kil Askerler uzun süredir talep edilen büyük bir güncellemeye kavuşuyor. Nu Wa oyuncuları, Kil Askerlerinin takip etmesi için hedefleri işaretleyerek seri kombolarını yaparken kendilerinden daha da emin olacaklar. Nu Wa oyuncusu bir hedefi işaretlemek istemezse bu seçenek onun için mevcut kalmaya devam edecek.”

[Resim: 1958_9443.jpg]
Kil Askerler
Nu Wa artık Hedefleyici Yeteneği ile istediği bir düşman hedefi işaretleyerek Kil Askerlerin kovalamasını sağlayabilecek. Hedefleyici’nin maksimum menzili 40 birimdir
Kil Askerler işaretlenmiş hedef ölünceye kadar takip ederler.
Nu Wa bu Yeteneği hedef olmadan ya da işaretlenmiş hedef ölürse kullanabilir
Kil Askerler Nu Wa’ya ilk hasar veren düşmana ya da en yakın düşmana saldırır.
Kil Askerler artık diğer hedeflerin içinden geçerek onları güçsüzleştirerek işaretlenen hedefte duracaklar.


[Resim: Raijin_Default_Icon.jpg] 
Raijin

“Uzun süredir beklenen Raijin düzenlemesi geldi! Her Yetenek sinir bozuculuğu azaltırken Raijin’in dövüşlerde daha etkili olabilmesi amacıyla ayarlandı. Darbeli Fırtına vuruş alanı iyileştirildi ve merkeze alındı. Bu şekilde daha güvenilir bir Hasar kaynağı haline geldi. Raiju, Hasarı artık zamanla verecek ve bu şekilde düşmanlar daha iyi tepki verebilecek. Ancak ek yardımcı birim olarak bir Yavaşlatma etkisi de alacak. Bu hasar veren iki ana Yetenekte fiyat azaltımı görülürken Raiju da Bekleme Süresi azaltımı görüyor. Bu değişiklikler, yeteneklerinin her birini hızlıca kullanmaya cesaretlendiren yeni Pasifi ile iyi çalışacak. Gök Gürültüsü Çarpması da yeni konumuna ışınlanmadan önce hala görünür halde iken Raijin ile oyuncuların etkileşim kurabilmesi için bazı ayarlamalar görecek. Son olarak Taiko Davulları, Alay ve Korku davullarında bir Güç azalması görecek. Oyuncular artık düşmanlara hasar verme ya da kontrol etme arasında bir seçim yapacaklar ve kontrol edilen düşmanlar etki bittikten sonra daha fazla Can sahibi olacaklar. Ek olarak tüm ulti atışları daha yavaş yol alacak. Ancak Raijin’in Ulti etkinleştirildikten sonra karar vermesi için biraz daha fazla zamanı olacak. Taiko Davulları ayrıca her etkiyi farklı kılmak için seslerde ve görsellerde bir değişim görecek.”

[Resim: Icons_Raijin_Passive.png]YENİ Pasif: Yüklü Tempo
Raijin, kullanılan her 5 Yetenek için Beklemede olan tüm yeteneklerinin (son yaptığı da dahil) Bekleme Sürelerini 1 saniye azaltır.
[Resim: PercussiveStormRaijin.png]
Darbeli Fırtına
İlk iki atış Hedefleyicinin altına doğru gidecek
Son iki atış Hedefleyicinin ortasına yakın olacak
Atış Çapı 3‘ten 4.5‘e çıkarıldı
Menzil 65‘ten 70‘e çıkarıldı
Hasar, atış başına 25/40/55/70/85‘ten 35/50/65/80/95‘e çıkarıldı
Ölçekleme, atış başına %30‘dan %25‘e düşürüldü
Bedeli 80/85/90/95/100‘den 50/55/60/65/70‘e düşürüldü
[Resim: Icons_Raijuu_Aasdf732oifje93oskdf002.png]
Raiju
Artık Hasarı zamanla verecek
Hasar, sabit 60/100/140/180/220‘den 2,5 sn boyunca her 0,5 saniyede 15/25/35/45/55‘e yükseltildi
Ölçeklendirme %70‘ten 2,5 sn boyunca her 0,5 saniyede %13‘e düşürüldü (toplam %65)
Artık işaretlenen hedeflere %15 Yavaşlatma uygulayacak
Raiju tetiklendiği zaman Yavaşlatma ve Hasar yakındaki düşmanlara saçılacak. Yavaşlatma işaretlenen hedefte %15 artırılarak %30 Yavaşlatmaya çıktı
Bedeli 70/75/80/85/90‘dan 60/65/70/75/80‘e düşürüldü
Bekleme Süresi tüm rütbelerde 18 sn‘den 15/14/13/12/11‘e düşürüldü
[Resim: ThunderCrash.png]
Gök Gürültüsü Çarpması
Yeni konumuna ışınlanana kadar hedef gösterilir olacak
[Resim: Icons_Raijin_A04-1.png]
Taiko Davulları
Hangi davulun çalındığını ayırt edebilmek için ses ve görsellerde iyileştirmeler yapıldı
Atış hızı 120/sn‘den 100/sn‘ye düşürüldü
Atış Süresi 4,5 sn‘den 7 sn‘ye yükseltildi
İkinci (Alay) ve Üçüncü (Korku) Vuruşların Hasarı %50‘den %30‘a düşürüldü


[Resim: 1747.jpg] 
Sobek

“Nil’in Kutsaması güzel bir hayat kalitesi ayarı alıyor. Daha önce Nil’in Kutsaması, Sobek’in Ultisinin süresi boyunca düşüşe geçiyordu ve bu da garip hissettiriyordu. Artık Nil’in Kutsaması 6 saniye sürerek Sobek’in yeni bir Yetenek ya da bir hedef üzerinde Ultisini tam biçimde kullanmasına izin verecek.”

[Resim: 1747_7952.jpg]
Nil’in Kutsaması
Koruma Güçlendirmesinin Süresi 3 sn’den 6 sn’ye yükseltildi


[Resim: T_Susano_Default_Icon.png] 
Susano

“Susano sinir bozucu olmaktan kurtulabilmek için birçok değişikliğe uğradı. Bu değişiklikler tam olarak başarılı olamadı. Pasifindeki hareketliliğinin Yetenekleri ile birleşmesi onu karşı koyulması zor biri yapıyordu ve çoğu durumda tüm Hasarını yansıtıp sadece ham Hareket Hızı ile kaçabiliyordu. Hareketlilik odaklı Pasifi yeni bir tanesi ile değişiyor: Fırtına Toplama. Bir Yetenek ile bir rakibe başarıyla vurunca bir Yığın kazanılır ve 4 Yığına ulaşınca bir sonraki yeteneği bonus Hasar verir. Yığınların miktarı sebebiyle tüm Hasarı alabilmesi için Susano’nun bütün yeteneklerini bir düşmana karşı kullanması gerekiyor (Ultisini de feda etmek isterse de) ancak bunu yapınca kaçış potansiyeli yok oluyor. Bunu bonus Hasara ayarlamak için Fırtına Kata’nın taban ve ölçekli Hasarında azaltım yapılacak. Bu şekilde Pasif ve güvencede olan Susano oyuncuları genel olarak daha az Hasar verecek.

[Resim: Icons_Susano_Passive-1.png]
YENİ Pasif: Fırtına Toplama
Susano bir Yetenek ile en azından bir düşman tanrıya başarıyla hasar verdiği her seferde bir Yığın kazanır. 4 Yığına ulaştığında bir düşman tanrıya vuran sonraki Yeteneği bonus Hasar verir. Yığınlar 5 saniye sürer.
Bonus Hasar: 25 + Fiziksel Gücünün %60’ı
[Resim: StormKata.png]
Fırtına Kata
Taban Hasarı 40/70/100/130/160‘tan 40/65/90/115/140‘a düşürüldü
Fiziksel Güç Ölçeklendirmesi %65 %55‘e düşürüldü


[Resim: 1991.jpg] 
Ullr

“Bıçaklı Ok ve Fırlatılan Balta, Ullr’ın oluşturma seçeneklerini geliştirecek büyük bir Mana indirimine gidiyor (bu sayede diğer yeteneklerinde de Mana harcayabilecek). Ayrıca ana stimi alt rütbelerde daha iyi olacak ve Ullr’ın oyunun en son evrelerine kadar daha ham potansiyelli olmasına imkan tanıyacak.”

[Resim: 1991_9807.jpg]
Bıçaklı Ok / Fırlatılan Balta
Mana bedeli 50/55/60/65/70‘ten tüm rütbelerde 50‘ye düşürüldü
[Resim: 1991_9896.jpg]
Zayıflığı Açığa Çıkar / Canlandırma
Bekleme Süresi 18 sn’den 16 sn’ye düşürüldü
Güç 10/20/30/40/50‘den 25/30/35/40/45‘e değiştirildi
Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  SMITE'ta Yenilikler: Yozlaşmış Arena | 4.15 Yama Notları Yönetici 0 316 08-21-2017, 10:38 AM
Son Mesaj: Yönetici
  SMITE'ta Yenilikler: Büyükayı | 4.14 Yama Notları Yönetici 1 500 08-03-2017, 12:52 PM
Son Mesaj: Yönetici
  SMITE'ta Yenilikler: İlahi Nur | 4.12 Yama Notları Yönetici 1 798 07-05-2017, 09:18 AM
Son Mesaj: PoeTTesla

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi